Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Simple Way to Make Award-winning مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي

مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي. A passionate food photographer,stylist and food blogger. Founder of Kitchen maestro. تم طلب دمج تاريخ صفحة < مع تاريخ هذه الصفحة. وهذا يتطلب إداريا لحذف هذه الصفحة مؤقتا ().للإداريين: قبل دمج تواريخ الصفحات الرجاء قراءة تعليمات وب:نقل إداري وخاص:دمج التاريخ.انتبه إلى أن أي خطأ في دمج التواريخ غير ممكن.

مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي

Hey everyone, it's me, Dave, welcome to our recipe page. Today, I'm gonna show you how to prepare a distinctive dish, مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي. One of my favorites food recipes. For mine, I'm gonna make it a bit tasty. This will be really delicious.

مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي is one of the most favored of recent trending foods on earth. It's appreciated by millions daily. It is easy, it is fast, it tastes delicious. مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي is something which I've loved my whole life. They're fine and they look fantastic.

A passionate food photographer,stylist and food blogger. Founder of Kitchen maestro. تم طلب دمج تاريخ صفحة < مع تاريخ هذه الصفحة. وهذا يتطلب إداريا لحذف هذه الصفحة مؤقتا ().للإداريين: قبل دمج تواريخ الصفحات الرجاء قراءة تعليمات وب:نقل إداري وخاص:دمج التاريخ.انتبه إلى أن أي خطأ في دمج التواريخ غير ممكن.

To begin with this particular recipe, we have to first prepare a few components. You can have مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي using 8 ingredients and 4 steps. Here is how you can achieve it.

The ingredients needed to make مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي:

  1. {Get 3 كيلو of باذنجان حبه صغيره.
  2. {Get 1 كيلو of لحمه فرمه.
  3. {Make ready 6 of بصلات كبيره.
  4. {Get of ملح فلفل اسود.
  5. {Make ready of ابهار رشة حب الهيل.
  6. {Make ready of لبن كشك مع لبن زبادي.
  7. {Get 1 ملعقة of رب البندوره.
  8. {Make ready of زيت لقلي الباذنجان.

Instructions to make مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي:

  1. نحضر الباذنجان ونشيل القمعه الخضراء ونشطفه ونقشر الباذنجان من الجوانب على الخفيف ونحفره قليلاً ونضعه بالماء والملح.
  2. نقلي اللحمه ونضع البصل المفروم ونقليهم ونضع الملح والفلفل الاسمر والبهار ورشة الحب الهيل ونقلي لوز ونضعه فوق الحمه ونحركهم مع بعض.
  3. ثم نضع اللحمه في مصفاه لكي يزل الزيت ونحشي الباذنجان ونقليه ونضعه بالطنجره ونضع اللبن ورب البندوره ويغلي مع بعض وقبل الاستواء بقليل نضع سننين ثوم مدقوق ونزل المرقه.
  4. ونضعه بالجاط ونفرم الفلفل ونضع من اللبن في زبادي ويقدم صحه وهنا كتيييير طيبه بتشهي 😋👌🏼.

So that's going to wrap this up for this special food مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي recipe. Thank you very much for your time. I am sure that you can make this at home. There is gonna be interesting food at home recipes coming up. Don't forget to bookmark this page in your browser, and share it to your family, colleague and friends. Thanks again for reading. Go on get cooking!

Post a Comment for "Simple Way to Make Award-winning مخشي باذنجان من دون رز تغميس مع الفلفل بشهي"